​Er du en af de kvinder, der kunne have lyst til at spille golf og mangler nogen at følges med, så er her et godt tilbud.

Du får frisk luft, god motion og hyggeligt socialt samvær.

Første træningsgang er mandag d. 25. april 2022

Brønderslev Golfklub starter nu et kursus for 20 friske kvinder, yngre som ældre.

Golf er for alle og kan godt blive din sport resten af livet.

Du kan spille med dine børn, din mand eller kæreste, dine veninder, ja med alle uanset dygtighed.

Man kan spille golf næsten hele året rundt, og så er det en dejlig ferieaktivitet.

På nybegynderholdet Kvinder og Golf tilbyder vi dig et 8 ugers forløb med god træning og hyggelige arrangementer.

Samtidig med, at du lærer at spille golf, lærer du nye golfspillere at kende. Et af målene er, at du i Kvinder og Golf knytter bånd og altid har nogen at spille med.

Du får god vejledning og træning af Klubbens trænere og hjælpere.

Du får lært at slå til en golfbold, både når den skal flyve langt eller bare trille i hul.

Udstyret kan du låne, og det er med i prisen under hele forløbet.

De vigtigste regler for golf-spillet får du lært, dels når vi er ude på banen, men også en aften i vores hyggelige klubhus over tapas og et dejligt glas vin.

Du får lært at spille på Brønderslev Golfklubs par 3 bane og når du prøver kræfter med den store bane, står en flok frivillige mentorer klar til at guide og hjælpe dig​

Efter forløbets afslutning har du mulighed for at melde dig ind i Brønderslev Golfklub og få DGU-kortet, som giver adgang til de fleste golfbaner i både Danmark og resten af verden.

Hvis du har lyst til at være med, så spørg eventuelt din veninde, din nabo eller din datter, om de også har lyst til at deltage.

For kun kr. 1.299,- får du:

• ​8 mandage med intense oplevelser på socialt, fysisk og golfsportsligt niveau
  • ​Forskellige sociale aktiviteter, foredrag, tapas og vinsmagning mm.
  • ​Gratis udstyr stillet til rådighed i hele perioden
  • ​En dejlig golftaske, der indeholder en windbreaker og andre overraskelser
  • ​Spisning 3 dage
  • ​Fri adgang til træningsfaciliteter i hele perioden
  • ​Spil på banen flere gange – også med mentorer
  • ​Mulighed for golf-kørekort
  • ​Og ikke mindst et uvurderligt sammenhold i et nyt netværk med en flok golfinteresserede kvinder

Se det fulde PROGRAM

Du tilmelder dig ved at ringe eller maile til

Anders Smedstrup

Tlf.: 24 87 25 51

Mail: info@broenderslevgolfklub.dk

Vi glæder os til at møde dig og indvie dig i golfens mange dejlige oplevelser.

Har du spørgsmål, så ring eller skriv gerne!

Venlig hilsen

Brønderslev Golfklub