Anlægget på Brønderslev Golfklub består af 27 huller og 9 hullers pay-and-play
  • 27 huller i toptrimmet stand
  • En rated Pay & Play bane med 9 huller i lige så god stand
  • Et nyt klubhus med alle faciliteter – også mulighed for elopladning af autocamper – dog kun til greenfeegæster
  • Et paradis for golfspillere.
  • Det er med glæde, at vi kan byde Dem velkommen som greenfeespiller i Brønderslev Golfklub.

Vi er en af Nordjyllands største og ældste golfklubber, og vi gør vort bedste for at leve op til vores ry som en af de allermest hyggelige klubber at komme i. Vores golfklub er bygget på den filosofi, at golf ikke kun er et spil. Golf er en livsstil.

Golfen er selvfølgelig det primære. Derfor har vi gennem årene sørget for at udvikle vores baneanlæg, så selv de mest kræsne er tilfredse. Vi har 27 huller, som vi er meget omhyggelige med at holde i god stand. De ligger i den smukke vendsysselske natur, og der er mange steder på runden, hvor man stopper op og bare nyder udsigten.

Banen er anlagt i et ideelt golfterræn, og hullerne er meget varierede med den rette blanding af udfordrende huller og lidt nemmere huller. Brønderslev-banens særkende er, at den kan spilles på så mange måder, og hver gang man spiller den, lærer man noget nyt. Derfor kommer vores gæster også tilbage år efter år.

Når så golfen er overstået, scores talt sammen, er det tid til at slappe af, få lidt godt at spise i vores dejlige café. I 2003 indviede vi det nye klubhus. Det er et helt unikt hus båret af lys og luft og højde i et tidløst design. Huset er placeret ved 1. tee på alle sløjfer. Få skridt fra klubhuset findes driving-range, putting-green og indspilsgreen.

Personalet i caféen står klar til at servere småt og stort og noget meget vigtigt efter golf – kolde drikkevarer.

Vi glæder os til at se dig som gæst.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget]