Når du og dine kolleger søger efter en sjov og anderledes company day eller firmadag, hvor alle kan rystes godt sammen under hyggelig aktivitet med golf, kan en firma golfdag være oplagt.
Lad Brønderslev Golfklub med sine 27 huller i højeste kvalitet og i den anderledes og skønne nordjyske natur danne den perfekte ramme om en succesrig Company Day.

Ring til Anders på 98 82 32 81, som kan sammensætte en attraktiv pakke til jer.

De fleste steder skal tingene gå virkeligt stærkt, for tid er lig med penge i de fleste virksomheder nu til dags, og til en firmadag kan det være et anderledes indslag med en firma golfdag i den friske, nordjyske luft. Med golf får man samtidig med frisk luft også rørt sine muskler lidt, imens man på morsom vis kan konkurrere med sine kolleger om at vinde i golfspillet. Det vil give jer en helt anderledes oplevelse, og hvem ved? Måske vil nogle nybegyndere i golf blive virkeligt ”bidt af” af at spille golf, for det er jo ikke alle, der har prøvet at spille golf.
Golf er en hyggelig måde at lave fysisk gruppeaktivitet på, og for flere af vores medlemmer er golf en fast del af medlemmernes sociale liv.

Company Day

Jeres company day kan eksempelvis begynde fra morgenstunden med lækker mad fra Brønderslev Golfcafé med mad efter jeres valg – såsom fx morgenbrød med diverse tilbehør eller måske brunch Brønderslev. Hér kan I så tale om dagens program og måske få seneste nyt om jeres arbejdsplads m.m. før golfspillet.

En company day kan være for både erfarne golfspillere og nybegyndere. Der kan laves turnering på den “store” bane for de erfarne golfspillere, mens de uerfarne kan få kyndig undervisning og vejledning af Brønderslev Golfklubs dygtige pro’er. Efter undervisning vil der kunne spilles rigtig golf på klubbens Pay & Play bane.

Bagefter kan Brønderslev Golfcafé tilbyde håndplukkede specialøl til jer samt lækker moderne eller traditionel mad efter en god runde golf på Brønderslev Golfklubs golfbane. Du finder Brønderslev Golfcafé i golfklubbens moderne og lyse klubhus. Brønderslev Golfklubs indbydende klubhus med Golfcafé kan lokke med mange lækkerier til ganen og smagsløgene – udover de spændende specialøl m.m., så golfcaféen er i høj grad også et besøg værd.

Ring og hør nærmere på 98 82 32 81 og tal med Anders, som kan sammensætte et forslag til jer.

Se brochure her

Anders Smedstrup