Skal du planlægge din ferie, og vil du gerne prøve noget andet end ellers i denne ferie, så kan du læse om en dejlig aktiv ferie i naturskønne Nordjylland. Hos Brønderslev Golfklub kan du booke en lidt mere aktiv ferie – nemlig med en golfferie med en af de bedste golfbaner i Jylland og billig golf. Hos Brønderslev Golfklub tilbyder vi dig et godt golf tilbud med billig greenfee og dansk golf.

Brønderslev Golfklub har anvise dig flere dejlige steder med overnatning, hvor du kan overnatte ikke langt fra Brønderslev Golfklub under din golfferie. Du kan samtidig tage forskellige ture til byer og natur. Mange af os lever en travl og måske stresset hverdag, hvor man kan føle sig bagud hele tiden og ikke altid når det hele. Derfor kan det være en god idé med en mere afstressende ferie end ellers, hvor man får moderat motion med golf ude i den naturskønne nordjyske natur, og får ladt batterierne op ude i den friske luft.

Steder med overnatning

Som nævnt kan Brønderslev Golfklub anvise flere velegnede overnatningssteder for dig, hvoraf der nævnes flere muligheder for overnatning herunder.

Nr. Kornum ferielejligheder

Tylstrup kro