Brønderslev Golf har en af Jyllands bedste Pay and Play baner

Hos Brønderslev Golf finder du en fantastisk Golf Pay and Play bane, hvor der er 9 flotte huller i afvekslende natur med udfordringer for både nybegyndere og øvede spillere. Hér kan alle prøve kræfter med golfspillet. Par er 30, nemlig 6 par 3 huller og 3 par 4 huller. Banen er rated, således at de scores, der opnås, kan anvendes til handicapregulering. Fra 2024 er der tidsbestilling på pay & play banen. Læs mere og book din starttid på BOOKGOLF.DK. Har du ikke golfudstyr, kan du leje det i Proshoppen.

Opslag om lokale regler hænger ved scorekortprinter. Pay & Play er åben. Oplysning om aktuel banestatus vil altid være anført på hjemmesiden eller kan fås ved opkald til klubben.

Velkommen til en af Danmarks bedste Pay and Play baner.

GREENFEE ALLE DAGE

Seniorer: kr. 200,-
Juniorer: kr. 100,-

ÅRSKORT

2.525,- købes i receptionen.

GNG-aftalen (1/2-greenfee ordningen) er ikke gældende ved Pay and Play.
Pay & Play banen er IKKE en del af Golfringaftalen.
Spiller du som gæst sammen med et medlem af Brønderslev Golfklub, ydes der 50% rabat på senior pris til en spiller. Ingen rabat på junior pris.