I Brønderslev finder du en fantastisk Pay and Play bane, nemlig Hvid sløjfe. Her er 9 flotte huller i en afvekslende natur med udfordringer for både nybegyndere og øvede spillere. Her kan alle prøve kræfter med golfspillet. Par er 30, nemlig 6 par 3 huller og 3 par 4 huller. Banen er rated, så de scores, der opnås, kan anvendes til handicapregulering. Der er boldrende, og det er desværre ikke muligt at booke tid til Hvid sløjfe i Golfbox. Men kommer du langvejs fra, så ring til sekretariatet i forvejen. Har du ikke golfudstyr, kan du leje det i Proshoppen.

Velkommen til en af Danmarks bedste Pay and Play baner.

Greenfee alle dage

Seniorer: kr. 200,-
Juniorer: kr. 100,-

Årskort
kr. 2.500,- kan købes på kontoret.

Spiller du som gæst sammen med et fuldtidsmedlem af Brønderslev Golfklub ydes der 50% rabat på senior pris til en spiller. Ingen rabat på junior pris.