Anlægget på Brønderslev Golfklub består af 27 huller og 9 hullers pay-and-play

Baneanlægget består af 27 huller + 9 huller pay and play, hvilket er med til at gøre anlægget til en af de bedste golfbaner i Jylland. Den oprindelige 18 huls bane blev tegnet af Erik Schnack, der nok er mest kendt for sin udformning af Holstebro-banen. Brønderslev Golfklub hører til blandt de bedste golfbaner i Jylland, hvor du kan få billig golf på en lækker golfbane. Brønderslev Golfklub blev stiftet i 1971 som klub nr. 32, og har åbent hele året.

Anlægget

De første 9 huller, som blev indviet i 1974, var hul 10-18, disse huller er i dag Blå sløjfe. Hul 1-9 var færdige til indvielse i 1985, og disse huller er i dag Gul sløjfe. I 2001 indviedes Rød sløjfe, så der nu er 27 huller.

Desuden indviedes en rated 9 hullers pay and play-bane, nemlig Hvid sløjfe. Rød og Hvid sløjfe er tegnet af Michael Traasdahl Møller, som også har stået for putting-green og øvelsesområde samt har han re-designet enkelte huller på Gul og Blå Sløjfe.

I 2003 indviedes det flotte klubhus med cafe, proshop og alle faciliteter. Fra klubhuset har man udsigt til fire greens og fire teesteder.

Driving range og øvrige øvelsesområder er få skridt væk. På Brønderslev Golfklubs golfbaner kan du stresse af i hverdagen og pleje dit sociale liv.

Brønderslev Golfklubs naturskønne omgivelser

I de naturskønne omgivelser i anlægget på Brønderslev Golfklubs kan du nyde naturen og få bevæget dig med hyggelig golf. Der er altid rart ude i den friske luft under åben himmel.

Man tænker også ekstra godt i den friske luft, og det er nemmere at koble fra, når man slapper af med golf. Efter golfspillet kan du og dine venner nyde en god kvalitetsøl eller lidt godt mad i Brønderslev Golfcafé.

Du er altid velkommen til at møde op eller kontakte Brønderslev Golfklub. Vi er altid klar til en snak om medlemskab af klubben.

Se dronevideoer af huller her