Både overfor dine kunder og dit personale er det populært at tage en dag på golfbanen.

Brønderslev Golfklub har de nødvendige faciliteter – hvor alle, også dem der ikke spiller golf, kan deltage. Vi  kan også sørge for en let undervisning for dem, der ikke har prøvet det før – og det nødvendige udstyr til at spille med findes også i klubben.

Banen er noget for sig selv – velplejet og spilbar for alle. Der er både udfordringer og gode oplevelser undervejs. I kan spille hele dagen – eller så længe I har lyst, og efter spillet kan I nyde noget godt at spise og drikke i vores hyggelige golfcafe. Lotte laver det, I måtte ønske.

Under spillet kan vi komme rundt på banen med lidt forfriskninger; og vi kan indlægge nogle konkurrencer på de enkelte huller ud over det at vinde hullet. Vi kan gøre dagen til noget helt specielt.

En dag på golfbanen giver både dine kunder og dit personale en oplevelse – frisk luft og lidt konkurrence sammenholdt med hyggeligt samvær. Golfklubben har åbent alle ugens 7 dage.

Vi har stor erfaring i at lave golfarrangementer, og som en af de største golfklubber i Nordjylland har vi de rette omgivelser.

Ring til Anders Smedstrup på tlf. 98823281– og lad ham komme med et godt forslag.

Vi glæder os til at få jeres besøg.

Se brochure her

Anders Smedstrup