Turneringen Golfhäftet Trophy.

Søndag den 27. april, afviklede Brønderslev Golfklub turneringen Golfhäftet Trophy. Turneringen foregår i mere end 100 golfklubber i Danmark, Norge og Sverige. Det er en parturnering, hvor det bedste hold kvalificerer sig til en finaleturnering i Sverige.

De øvrige præmier var sponseret af mange forskellige sponsorer, man kunne bl.a. være heldig at vinde en weekendbil fra Hyundai med fyldt tank. I Brønderslev deltog der 41 par, og der var 14 præmier. Samt tættest på flaget, hvor man kunne vinde en Nicon afstandsmåler. En rigtig fin turnering, afviklet på en velplejet bane i godt vejr. Golfhäftet Trophy var meget begejstret for vores afvikling af turneringen, og det er aftalt at de vender tilbage næste år.

På billedet ses alle vinderene.

Golfhäftet Trophy

Majbritt Iversen formand for turneringsudvalget i Brønderslev Golfklub.