Supersponsorturnering afholdt i Brønderslev Golfklub

Brønderslev Golfklub afholdte fredag den 5. september sin årlige Supersponsorturnering med deltagelse af 17 hold med i alt 68 deltagere.  Hvert firma deltog med 4 inviterede spillere, og blandt de mange inviterede var der foruden de lokale, deltagelse fra næsten alle nordjyske golfklubber.

En dag med dejlig sensommervej, så vejret var særdeles velegnet til golf, og der blev vist godt golfspil af alle spillere. I år blev der foruden vinpræmier også kæmpet om en vandrepokal, som sidste års vindere Danske Bank har skænket til Brønderslev Golfklubs Supersponsorturnering.

Dagen startede med morgenmad, og traditionen tro blev der spillet holdspil.  Under runden blev spillerne forsynet med forfriskninger, og det var en dejlig stemning og godt humør, man blev mødt med, når man kom rundt med forsyninger på banen.

Vinderne af turneringen blev i år:
Mariendal Electrics A/S  med 115 point.  Som desuden også modtog vandrepokalen.
Brønderslev El-teknik A/S med 108 point
Nybolig med 107 point.

Holdet fra Staring Maskinfabrik A/S blev vinder af ”nærmest flaget”

Dagen sluttede med en lækker frokost i klubhuset.
Igen en super dejlig dag med klubbens sponsorer.

2014_Supersponsorturneringen

Dorte Stenbryggen