Et sponsorat i Brønderslev Golfklub er en profilering af din virksomhed overfor godt 1100 medlemmer og op imod 7000 greenfeegæster om året. Din virksomhed har derfor mulighed for at skabe gode relationer i et miljø, hvor golfspillet er i centrum.

I Brønderslev Golfklub kan din virksomhed vælge mellem store og små sponsorater, og vi har mulighed for at sammensætte en sponsoraftale, der tilgodeser netop din virksomhed.

Med et sponsorat i Brønderslev Golfklub, har du mulighed for både at støtte klubben, vores juniorer og eliten, og samtidig blive kendt i klubben såvel som i lokalsamfundet, og vores motto er:

”Støt vores sponsorer, de støtter os”

Er du interesseret i at blive sponsor i Brønderslev Golfklub, vil vi gerne tage en uforpligtende snak med dig.

Du er velkommen til at kontakte sponsorudvalget eller Servicemanager Anders Smedstrup på tlf. 98 82 32 81 eller info@broenderslevgolfklub.dk.

Vi glæder os til at samarbejde med din virksomhed og byde dig velkommen i vores klub.

Hent vores sponsorpriser

PLATINSPONSORER