Spil med en ven – den 30.august

Vi fortsætter vore bestræbelser på at få flere medlemmer. Sammen med andre danske golfklubber – dog kun Hals Golfklub nord for Limfjorden – og DGU afholder vi en “Åbent Hus Dag” – den 30. august. Vi mødes kl. 10:30 senest, og der vil være træning af Morten Hedegaard, spil med gunstart på gul eller blå sløjfe fra orange teested, og lidt at spise og drikke – forhåbentlig på terrassen.

Det er ikke meningen at alle dine venner skal med ud og spise på klubbens regning, men har du nogle venner eller bekendte som overvejer golfspillet – så er du meget velkommen. Vi vil lave en god og hyggelig dag, hvor vi på en afslappet måde kan give dine gæster en tur på banen, og vise vort dejlige klubhus. Ikke mindst kan du fremvise en af Danmarks bedste og smukkeste golfklubber.

Der vil blive ophængt plakater i klubhuset, og blive trykt nogle flyers, som du kan tage med og vise dine venner/bekendte – de er færdige primo august.

Datoen for arrangementet er lagt weekenden efter “Made in Denmark” turneringen i Himmerland, og DGU siger tak for din hjælp til klubben ved at lave en gavepakke med bl.a. indgangsbillet og gratis parkering til den samme turnering i 2016. Vi vil på dagen have et tilbud på prøvemedlemsskab for nybegyndere og medlemstilbud for etablerede spillere, som ønsker at skifte klub. Nye spillere kan sagtens nå at få “kørekortet” i løbet af august/september og spille den hvide sløjfe hele vinteren.

Reserver allerede nu dagen – 30. august – kl. 10:30. Det bliver en god dag!

Kommunikationsudvalget/Brønderslev Golfklub