Rotarys velgørende arrangement i Brønderslev Golfklub

For 5. år i træk afholdte Brønderslev Rotary Klub et stort velgørende arrangement i Brønderslev Golfklub. Og vi må sige, at vejret var simpelt hen fantastisk – ja, endda meget varmt, da solen skinnede fra en skyfri himmel.

Jens Arne Hedegaard fra Brønderslev Rotary Klub bød alle spillerne velkomne. Først skulle der nydes en lækker morgenbuffet fra Golfcaféen, hvorefter der skulle spilles 18 hullers golf på en bane der stå helt perfekt og afslutning med dejlig frokostbuffet og præmieuddeling.

60 spillere fra lokale forretninger og firmaer deltog i dagen, da alle ønskede at støtte op om Brønderslev Rotary Klub. Overskuddet går til gode formål i lokalområdet.

Resultatet af turneringen blev:

Nr. 1: Hjallerup Mureren med Thomas Andersen, Thomas Borup, Kristian P. Hansen og Paw Jensen – 117 point

Nr. 2: Nybolig Brønderslev med Peter Nedergaard, Morten Hedegaard, Inge Hedegaard og Morten Jensen – 113 point

Nr. 3: Nordjyllands Idrætshøjskole med Søren Albertsen, Lass Krogh, Jakob Skibsted, Malthe Berg Pedersen – 104 point

Nærmest flag blev vundet af:

Inge Hedegaard fra Holdet Nybolig Brønderslev – Blå 3

Tove Lenith fra holden Fisher Investments Norden– Blå 5

Morten Hedegaard fra holdet Nybolig Brønderslev (igen) – Gul 2

Peter Nedergaard fra holdet Nybolig Brønderslev (Igen) – Gul 7

Bilhuset Brønderslev havde stillet en bil – 208 Peugeot – på højkant, såfremt en af spillerne lavede hole in one. Det skete desværre ikke.

Det mest lige drive blev vundet af Svend Erik Trudslev fra holdet Spar V.

Under turneringen kørte Brønderslev Rotary Klub rundt med lidt til maven og ganen fra Spar i Øster Brønderslev. Og det var meget tiltrængt i denne varme?

Næste år bliver turneringen afholdt den 20. august 2021.

Brønderslev Golfklub takker Rotary for at afholde deres Golfdag her.