Resultater fra Golfhæftet Trophy

Brønderslev golfklub har i weekenden afholdt turneringen GOLFHÄFTET TROPHY. Turneringen der er en parturnering blev afviklet i meget afvekslende vejr. Blæst, regn og sol var alle ingredienser i dagens turnering. Humøret var dog højt ved alle deltagere, da det trods alt var en lun formiddag.

GOLFHÄFTET TROPHY stillede op med to turneringsledere Kim Rasmussen og Lasse Søegaard, der sammen med Majbritt og Claus Iversen fra Brønderslev golfklub stod for afviklingen.

Der var fine præmier. Bl.a. 1. præmien er et ophold på Bro Hoff Slott GC nær Stokholm, hvor man også deltager i en turnering. Der var præmie for nærmest flaget på alle par tre huller, og for den person der var nærmest hullet var præmien et Garmin golfur.

Samtlige spillere vandt dog i denne turnering, idet der blev uddelt et startkit med chokolade, vand mv.

De heldige vindere i turneringen er:

Præmierække:

1. præmie Jan Thomsen/Tobias Krog Dalsgaard 38p
2. præmie Lars Birk Andersen/Simon Kollerup Andersen 38p
3. præmie Per Andersen/Jørgen Poulsen 38p
4. præmie Gitte Rune/Charlotte Kieler Schou 37p
5. præmie Lars Larsen/Henrik Andersen 37p
6. Præmie Christian Ejlertsen/Chris Jespersen 36p
7. præmie Majbritt Iversen/Claus Iversen 36p

Nærmest flaget:

Niels Dalsgaard, Tobias Krog Dalsgaard, Jørgen Poulsen, Simon Kollerup Andersen, Claus Mortensen. Her var det Jørgen Poulsen, der var den heldige vinder af et Garmin golfur.

Bedste damehold

Gitte Rune/Charlotte Kieler Schou.

Turneringsledere

Majbritt og Claus Iversen