Resultater fra Brønderslev Golfklub’s divisionshold

Brønderslev Golfklub har weekenden haft alle deres divisionshold i kamp i Danmarksturneringen i golf. Det har været en forrygende turneringsweekend. Klubbens førstehold som spiller i den bedste række i Danmark Santander division vest mødte lørdag Gyttegaard på fremmed græs, det lod de talentfulde unge spillere sig ikke gå på af, de slog Gyttegaard hele 12 – 6. Talenterne skulle igen i match søndag her skulle de møde sidste års sølvvindere i Aalborg Golfklub, det blev ligeledes en sejr på ikke mindre end 14 – 4, så bedre start kunne Brønderslev Golfklub´s talenter ikke ønske sig.

Klubbens andet hold som spiller i Danmarksturneringens 4. division vest spillede ligeledes begge dage på udebane, her blev det til sejre over Hjørring med 12 – 2 og Randers Fjord med 10 – 4.

Klubbens tredje hold spiller i kvalifikationsrækken, de spillede lørdag i Brønderslev og vandt over Aabybro med 10 – 4 og søndag blev der spillet i Hals hvor det ligeledes blev til en sejr på 10 – 4.

Damerne spiller i 3. division vest, de har spillet på hjemmebane både lørdag og søndag, de måtte lørdag se sig slået af FH Team Djurs med 5 – 4 og søndag pigerne fra Tange Sø med 6 – 3.

Endelig har Klubbens seniorhold som spiller i 3. division vest også spillet på hjemmebane både lørdag og søndag. Lørdag blev det til en sejr på 11 – 3 over Mollerup og søndag vandt de over Lemvig med 12 – 2, en rigtig god weekend for Brønderslev Golfklub og med de resultater forventer klubben rigtig mange tilskuere til at bakke holdene op i næste turneringsrunde, som er den 17. og 18. juni.