Resultater fra 2 generationsmatchen

Brønderslev Golfklub har igen i år afholdt den traditionelle 2 generationsmatch som er sponseret af Nordea.

Søndag morgen mødte 50 glade spillere som dannede par, det kan være far/søn, farfar/barnebarn, mor/svigersøn osv. Der skal være en familiær sammenhæng for man kan deltage, og så skal begge kunne spille golf – sammen.

Vejret viste sig ikke fra sin bedste side, der var sol, regn, torden og meget regn. På et tidspunkt var der lyn der kom tæt på spillerne, så vi indstillede matchen i en god time mens uvejret drev forbi.

Derefter var der dejligt golfvejr, solskin og en frisk blæst.

De par der spillede bedst sammen var Mia og Rita Nielsen der vandt 1. præmie med 33 point i B-rækken, mens 2. præmien gik til Henrik og Morten Østergaard med 31 point.

I A-rækken var det var det vores egen Pro, Morten Hedegaard der spillede med sin mor, Inge, der vandt 1. præmie med 66 nettoslag. 2. præmie gik til Mikkel og Frank Mathiesen som lavede netto 70 slag.

Gitte fra Nordea overrakte de flotte præmier, og vi håber at hun (og Nordea) vil være med næste år.

2014_Generationsmatch_Rita_Mia
Rita & Mia