Proskifte i Brønderslev Golfklub

Farvel og velkommen til proerne.

Proskifte i Brønderslev Golfklub

Brønderslev Golfklub har pr. 31. okt. 2013 sagt farvel til den hidtidige ansatte træner – Derek Chad. Til afløsning har klubben pr. 1. jan. 2014 ansat Morten Hedegaard som ny Head Pro.

Morten har fra barnsben trådt sine golfsko i BG og erfaring på eliteniveau er opnået via hans deltagelse i ECCO-og EUROPA TOUR. Udover hans overtagelse af golfshoppen vil klubbens medlemmer komme til at nyde godt af Mortens undervisning ved hjælp af avanceret udstyr.

Anvendelse af TrackMan og Flight Analycer kræver tørvejr. Inden sæsonstart 2014 er det derfor hensigten at opføre den nødvendige overdækning. Det i tidligere år indtjente og reserverede beløb anvendes sammen med forventet tilskud fra fonde og/eller kommune til finansiering.

Selv om en fremragende 2013-sæson er ved at gå på hæld, er der allerede nu noget at glæde sig til i den kommende sæson, hvor vi allerede nu ved, at golfspillet på klubbens dejlige og velholdte anlæg vil blive krydret af en række tiltag fra den nye PRO til glæde for såvel de unge som de voksne medlemmer.

I øvrigt kan Brønderslev Golfklub glæde sig over, at det økonomiske resultat i 2013 forventes at leve op til det opstillede budget, hvilket vil sige en bundlinje med positive tal. Denne linje er det ledelsens hensigt at fortsætte i det kommende år, hvor det efter en grundig vurdering af indtægter og udgifter er en realistisk betragtning, at også 2014 vil ende med et positivt resultat.

Ove Pedersen