Nyt fra betyrelsen

Kære medlemmer

Det er med stor beklagelse og overraskelse, at bestyrelsen har modtaget Kristians opsigelse som forpagter.

Grunden til deres opsigelse beskriver Kristian og Rikke nedenstående.

Bestyrelsen vil nu lige sunde sig over dette og så tage arbejdstøjet på for at finde en ny forpagter til sæson 2019.

Kristian har lovet, at han vil være os behjælpelig med alle de informationer, som bestyrelsen kan bruge til en ny forpagter.

Vi håber, at det bliver nemmere at finde en ny forpagter, da Kristian har en god forretning.

Sidste arbejdsdag for Kristian bliver den 31/12-2018.

På bestyrelsens vegne
Kirsten Juel Jensen

Brev fra Kristian og Rikke

Kære fantastiske medlemmer

Det er med bævrende mundvige og hamrene hjerter, at jeg må meddele jer, at jeg ikke ønsker at forlænge min kontrakt med Brønderslev Golfklub.

Beslutningen har bestemt ikke været nem. Brønderslev Golfklub har, med mig som forpagter, givet os en unik mulighed, som vi er yderst taknemmelige for.

Vi er, fra dag et, blevet taget imod med åbne arme og en ubeskrivelig hjælpsomhed, både fra jer medlemmer, men i den grad også af klubbens personale og de frivillige.

Alle har bakket os så meget op,

Grunden til min beslutning er hovedsageligt, at vi ønsker at bruge mere tid på vores familie og venner, som det sidste halvandet år er blevet en del forsømt.

Vi vil gerne sige jer alle sammen tusinde tak for jeres loyalitet, fordi i har taget så godt imod os, og for at vi har fået lov at lære jer at kende. Vi håber at i er forstående overfor vores beslutning og, at i stadig har lyst til at komme forbi cafeen.

For en god ordens skyld, så vil vi gøre opmærksomme på, at vi vil knokle mindste lige så hårdt som vi har gjort indtil nu, og derfor er cafeens åbningstider og koncept, indtil januar, præcis som sidste år.

De bedste hilsner
Kristian og Rikke