Nybolig 2 generationers turnering

Brønderslev Golfklub har igen haft fornøjelsen af at afholde 2 generationers match, søndag den 4. august, som er sponseret af Nybolig Brønderslev.

Vejret var lige til golf, sol og ikke for varmt, men udsigt til regn gjorde, at alle håbede på at den danske sommer måske kunne vise sig en sidste gang inden ferien var slut.

A spillerne skulle spille slagspil, og da der var 24 hold tilmeldt i alt, så passede det lige nøjagtig med at der var lige mange hold i A som i B gruppen. 12 hold i A gruppen skulle spille slagspil, og 12 hold i B gruppen som holdt sig til stableford.

I A gruppen vandt: Erik og Jakob Kollerup med 64 slag

2. pladsen: Andres og Steen Lunø med 65 slag

3. pladsen: Mads og Inge Hedegaard med 67 slag

I B gruppen vandt: Sebastian S. Tvilling og Kurt Poulsen med 46 point

2. pladsen: Hans og Kristian Graugaard med 46 point, men lidt dårligere på bag-9.

3. pladsen: Christian og Magnus Kjølholm med 45 point

Jens Arne havde fornøjelsen af at overrække præmierne til de dygtige/heldige spillere.

Der var i år mange spillere med fra andre klubber, og det er herligt at se at de har fundet til Brønderslev Golfklub hvor banen i år står i tip/top stand.

Jeg er næsten sikker på at Jens Arne lovede at Nybolig vil være sponsor igen til næste år.