Nordjyske Bank Turnering

Søndag d. 2. juni blev der afviklet Nordjyske Bank Turnering på Brønderslev Golfklubs anlæg.

73 spiller var tilmeldt til en varm dag på golfbanen med omkring 25 grader og en masse sol. Nordjyske Banks repræsentanter på dagen sørgede for forplejning bestående af kolde drikkevarer til alle deltagere i løbet af runden.

Med godt vejr følger som regel også gode scores – og denne dag var ingen undtagelse.

Herre A-række

1. Anton Holm                         39 point

2. Claus Holm                         37 point

3. Morten Dam                        37 point

Dame A-række

1. Elin Brøndum Rask         38 point

2. Tanja Volsted Secher     38 point

3. Jette Hansen                       37 point

Herre B-række

Mathias Larsen                       48 point

Thomas Thorndal Larsen 41 point

Brian Thomsen                       41 point

Fremskudt tee-række

1. Knud Nørgaard                  43 point

Brønderslev Golfklub sender stor tak vores trofaste Platin- og turneringssponsor Nordjyske Bank, som med deres tilstedeværelse, engagement og flotte præmier er med til at gøre det til en god dag for alle deltagende. Turneringen vender tilbage næste år – og Nordjyske Bank fortsætter som sponsor for turneringen.