Nike & Min købmand Jerslev Frivillighedsturnering

I søndags blev der afholdt Nike & Min Købmand Jerslev v/ Prebens Svendsen frivillighedsturnering. Turneringen er for alle medlemmer, som har ydet Brønderslev Golfklub frivilligt arbejde i sæson 2016. Det kan være alt for blomsterpige til søhold. Tords vejrgudernes varsel om meget dårligt vejr, ja det ramte ikke i Brønderslev for golfen blev spillet i det mest fantastiske efterårsvejr med sol og lidt vind.

Der deltog 71 i hele arrangementet. Alle mødte ind til en bitter, kaffe og lidt sødt til ganen.

Herefter blev der spillet 18 hullers golf og derefter en dejlig frokost i Golfcaféen.

Resultatet blev

A-rækken
Nr. 1 Poul Larsen med 35 point
Nr. 2 Jan Kingo med 34 point
Nr. 3 Lars Oddershede med 33 point
Nr. 4 Flemming Laursen med 32 point

B-rækken
Nr. 1 Finn Østerby med 39 point
Nr. 2 Ole Bøgh Johansen med 38 point – bedst på de sidste ni huller.
Nr. 3 Jan krølle Nielsen med 38 point
Nr. 4 Børge Ziegler med 37 point

C-rækken
Nr. 1. Lars Thøgersen med 23 point
Nr. 2 Dora Toft med 18 point

Formand Jan Kingo afsluttede dagen med at takke alle de frivillige for det store arbejde, de altid er behjælpelig med. Herefter var der store klapsalver.