Mr. Agerbæk og B-Beautiful Turnering

Det var bestemt ikke det ønskede vejr der mødte deltagerne, da de søndag morgen troppede op til Mr. Agerbæk og B-Beautiful Turneringen i Brønderslev Golfklub. Med de vekslende vejrudsigter i dagene op til turneringen, havde turneringsledelsen håbet på dejligt forårsvejr – det endte i stedet med solidt regnvejr.

Deltagerne tog dog frisk imod udfordringen – var vejret ikke det bedste, var man trods alt i godt selskab og kunne håbe på at golfspillet ville være bedre end nogensinde

Som runden skred frem, stoppede regnen da også og de sidste huller blev spillet i rimeligt forårsvejr. Det var derfor næsten tørre deltagere som kom tilbage til klubhuset for lidt hygge, mens dagens scores blev tastet ind og resultatet af dagens udfordringer var opgjort.

Præmier i dame-rækkerne var lidt “forkælelse” sponsoreret af B-Beautiful, mens Mr. Agerbæk sponsorerede fra forårets og sommerens kollektioner til herre-rækkerne.

De glade vindere

Dame A-række (slagspil):

1. Mette Højgaard Lundin 81 netto
  2. Berit Skovgaard 83 netto

Dame B-række (Stableford):

1. Eva Wagner 40 p
  2. Elin Brøndum Rask 39 p

Herre A-række (slagspil):

1. Jan Feldborg 72 netto
  2. Rasmus Konge 76 netto

Herre B-række (Stableford):

1. Jonas Møiniche Dahl Jensen 38 p
  2. Kenneth Emil Møller 36 p
  3. Claus Holm 35 p
  4. Jens Jørgen Mortensen 35 p

Herre C-række (Stableford):

1. Ho Hai Huynh 37 p
  2. Carsten Pølund 34 p
  3. Bjarne Sieker 33 p

Stort tillykke til vinderne og mange tak til deltagerne for at tage dagens udfordringerne med smil og godt humør.

På vegne af Turneringsudvalget

Kenneth Emil Møller