Midlertidig lukning

Kære medlemmer.

På baggrund af statsministerens pressemøde i går aftes, har Dansk Golf Union givet nye anbefalinger til klubberne, vedrørende håndtering af Coronavirus.

Heri skriver de bl.a.:

Dansk Golf Union anbefaler derfor, at golfklubberne lukker deres klubhuse, indstiller spillet på golfbanerne og brugen af træningsfaciliteter, foreløbigt frem til 30. marts.
Golfsporten må tage et samfundsansvar, og gøre alt hvad vi kan i denne svære situation og vi må alle huske på, at golf ikke er en nødvendighed
.”

Hele artiklen fra  DGU kan læses her: https://www.danskgolfunion.dk/artikel/coronavirus-dgu-anbefaler-golfklubberne-lukker-deres-klubhuse-golfbaner-og

Vi har i Brønderslev Golfklub besluttet at efterleve anbefalingerne fra DGU og lukker derfor for alt spil på banen, brug af klubhus og træningsfaciliteter foreløbigt frem til 30. marts.

Vores greenkeepere vil, i det omfang det er forsvarligt, fortsætte med arbejdet på banen og Ulla vil besvare henvendelser på mail info@broenderslevgolfklub.dk  og telefon 9882 3281.

Vi følger naturligvis situationen tæt og vil holde jer orienteret, ved ændringer til ovenstående.

Pas godt på jer selv og hinanden.

På bestyrelsens vegne
Ulla Gade