Bliv medlem af Brønderslev Golfklub

Når du har valgt at blive medlem af Brønderslev Golfklub, kan du glæde dig til et fantastisk kammeratskab, hvor du også kan få flere nye venner, for Brønderslev Golfklub er en populær, billig golfklub. Brønderslev Golfklub kan også tilbyde dig et fordelagtigt weekendkursus i golfklubben.

Golf er en sport og en fritidsbeskæftigelse, som vil give dig mange gode oplevelser og glæder. Som nyt medlem i Brønderslev Golfklub vil du møde andre begyndere og gennemgå ”oplæringen” sammen med andre. Dette giver gode venskaber og hyggelige stunder på banen, vor terrasse og i vort smukke klubhus.

Vi har erfarne medlemmer, som hjælper dig på vej, så du efter et endt weekendkursus kan nyde spillet og det gode kammeratskab på vores smukke bane.

Brønderslev Golfklub har ca. 1100 medlemmer, og der er spillere i alle aldre – lige fra de helt unge, som lærer at spille golf via leg – op til pensionisten, som troede, at han/hun aldrig kunne lære det dejlige spil.

Der er plads til alle i vor klub – også dig. Myterne om, at golf kun er for de unge, smukke og rige, er for længst forbi, for selvfølgelig er vi i Brønderslev Golfklub ganske almindelige mennesker, som nyder en runde golf. Vi klæder os ikke i laser, men noget praktisk tøj, som passer til dagen og vejret.

Bliv medlem af vores skønne golfklub

Kom ud og besøg os – tal med folkene på vort kontor – og se hvordan vi ser ud. Det er bedre end du tror, og vi vil gerne byde dig velkommen i vor dejlige klub.

Golf kan spilles over hele verden, og det er de samme regler, der spilles efter. Som golfspiller tildeles du et ”handicap” dvs. du tildeles et ekstra antal slag for at få bolden i hul i forhold til den professionelle spiller. Dette ”handicap” medfører, at du kan spille sammen med spillere som måske har spillet i mange år og er lidt bedre end dig, og netop fordi du har et antal ekstra slag per hul, har du muligheden for at vinde – selv om du måske bruger 3 slag mere for at komme i hul.

Normalt er en golfrunde på 18 huller, men du vælger selv, hvor længe du har tid til at spille. I Brønderslev har vi 36 huller, så du kan vælge at gå af efter 9 huller uden at ødelægge noget for hverken dig eller andre spillere – det er en af fordelene ved at være medlem.

Golf spilles af mange – rent faktisk er det efter fodbold den største sportsgren i Danmark – og golf kan dyrkes som en konkurrencesport eller som en god form for motion med frisk luft og skøn natur som en naturlig del af oplevelsen. Det er dig, der bestemmer det niveau du vil spille på.

Vi har mange typer af medlemskab, sikkert også et der passer til dig – og du skal ikke betale indskud eller købe aktier.