Kom og find din nye kærlighed

Hvor længe er det siden, at du gik hen og blev godt og grundigt forelsket? Og kunne du tænke dig at prøve det igen – sådan helt uden fare for utroskab og ægteskabelige kriser?.

Det kan godt være, at du går hen og bliver lidt sur og overvejer at slå op, når den lille bold ikke vil, som du vil. Men når du først får det lært, er det faktisk ikke særlig svært – at blive lidt lun på det der golf.

Golf er hygge, golf er socialt samvær og så er det oven i købet sundt. Den helt store bonus er, at du kan begynde at gå ture med din nye kærlighed, uanset om du er fem eller 75 år. Golf har ingen start- eller udløbsdato, så det er det, der kaldes livslang kærlighed.

Så kom ud og spil med søndag 17. april, når Brønderslev Golfklub er en del af den landsdækkende event, Golfens Dag og holder åbent hus for alle, der har lyst til at udforske golfspillet. Kom forbi til en uforpligtende introduktion til golfspillet og prøv kræfter med køller, jern og bold. Her får man også mulighed for at få en snak med nogle af de mennesker, som allerede har forelsket sig i golfsporten – og finde ud af, om det kunne være noget for dig.

Denne søndag vil der i Brønderslev Golfklub være åbent hus kl. 10.00 – 15.00, hvor alle interesserede bl.a. får mulighed for at blive lidt undervisning af en af Danmarks allerbedste golftrænere, assisterende landstræner og tidligere professionelle golfspiller, Morten Hedegaard.

Man kan få mulighed for selv at prøve selv at slå til den lidt drilske golfbold med både lange, knap så lange og korte slag, samt også forsøge at få  bolden det sidste svære stykke i hul på den såkaldte puttinggreen.

Det er bestemt ikke nødvendigt med tilmelding, men kom helst bare af praktiske grunde mellem kl. 10.00 – 11.00, hvor det hele starter.

Herudover vil der også være mulighed for at se såvel den vidunderlige natur, som Brønderslev Golfklub er beliggende i og har til de 4 baner / sløjfer, det flotte klubhus, tage en pause i husets café, se det store materiel og maskinhus, der er nødvendigt for at passe det store anlæg hos greenkeeperne, mm.

Herudover vil der være mange frivillige medhjælpere fra klubbens medlemskreds, der står til rådighed for hjælp til at besvare alle spørgsmål, vise banen frem, introducere og indførelse af golfspillets hemmeligheder, osv.

Golfens Dag arrangeres af Dansk Golf Union i samarbejde med mange af landets golfklubber. Golf er i dag den største sportsgren for folk over 25 år og dyrkes af over 150.000 danskere i alle aldre.

• Golf kan noget helt særligt,  og der er ikke mange, der som golfspillere kan tale så passioneret om deres fritidsinteresse. Vi håber, at dette arrangement kan være med til at åbne endnu flere folks øjne for det fantastiske spil, som golf er, som kan dyrkes hele livet og som samtidig byder på masser af social samvær og god motion.

Så hermed et rigtigt hjerteligt velkommen i Brønderslev Golfklub, søndag den 17. april kl. 10.00, siger formanden for Brønderslev Golfklub, Jan Kingo.

Jes Jacob Christensen
Kommunikationsudvalget