KlubBonus.dk kort

Få et gratis KlubBonus.dk kort og optjen bonus til BRØNDERSLEV GOLFKLUB hos Shell Express og andre

BRØNDERSLEV GOLFKLUB har indgået en aftale med KlubBonus.dk. Denne aftale gør, at du kan optjene penge til klubben – uden at det koster dig noget. Hvis du får et gratis KlubBonus.dk kort og bruger det, når du alligevel handler hos de virksomheder, der er med, får BRØNDERSLEV GOLFKLUB en bonus. Det er helt gratis for dig at være med. Din pris for den vare, du køber, er den samme som ellers. Eneste forskel er, at BRØNDERSLEV GOLFKLUB får en bonus oveni. Den bonus kan vi sagtens bruge til glæde for klubbens aktive og frivillige. Vi håber, du vil være med. Klik her og få et gratis KlubBonus.dk kort.

BRØNDERSLEV GOLFKLUB får feks.x bonus, når du bruger dit kort hos Shell Express bilvask.

Perfect wash kr.5,- i bonus, Perfect Shine kr. 10,- i bonus.

Med et Shell Express kort er der yderligere rabat på disse 2 vaske.

Se mere om firmaerne og bonus på www.klubbonus.dk

Meld dig til KlubBonus.dk med det samme. Det er gratis. Klik her og få et gratis KlubBonus.dk kort.

Venlige hilsener

BRØNDERSLEV GOLFKLUB