Tirsdagspigerne
Tirsdagspigerne byder nye såvel som gamle medlemmer velkommen til sæson 2024.

Sæsonen begynder tirsdag den 2. April 2024.

Program lægges på Tirsdagspigernes hjemmeside og hænges op i damernes omklædningsrum senest medio marts.

Vi er en dameklub, som spiller hver tirsdag. Vi lægger vægt på både det sportslige og hyggeligt samvær. Alle kan være med – blot  man har tilladelse til at gå på den store bane.
Vi går ud på to sløjfer, de, der indgår i Dagens bane. Der spilles både 18 og 9 huller. Se program.

Vi møder senest kl. 8.30. Kl. 8.40 stilles der hold ved hjælp af lodtrækning blandt de afleverede scorekort. Altså spiller vi med mange forskellige i løbet af sæsonen. Det er vigtigt at overholde tiden, da første starttid er kl. 9.00.
Efter afsluttet spillerunde hygger vi os på terrassen eller i klubhuset.

Indimellem er der fællesspisning. Datoer fremgår af programmet. På disse dage er der præmier.

I løbet af sæsonen spiller vi 1 gang på udebane, 1 gang med ”Mandagsdrengene” (i Brønderslev) samt 1 gang en Hjemmematch. På disse dage er der præmier.

Til Sct. Hans matchen slår vi efter Edels og Elses flotte hekse med efterfølgende fællesspisning. Husk jeres flotte hatte. Der er præmie til den flotteste hat.

Vi har feriegolf i juli måned, hvor de, der møder op, selv stiller hold.

Når der er vintergolf møder vi kl. 8.50. De, der møder op, stiller selv hold.

Tilmelding til Tirsdagspigerne sker ved at indbetale kontingent.

Hvis du ikke har været medlem i forrige sæson, så send din mailadresse til en af de nedenstående, så du kan få invitationen til sæsonstart.

Kontingent for sæsonen er 400,00 kr., som betales via bank til konto:

Reg. nr. 7375 konto 0004068327, senest tirsdag 20.03.2023. Husk at angive navn – Vigtigt.

Brønderslev Golfklubs administration varetager Tirsdagspigernes konto.

Gæster er velkomne på tirsdage med * i programmet. Gæste-greenfee er 20,00 kr. pr. gang.

Vi ser frem til en fornøjelig sæson.

Venlig hilsen

Bodil Sand   61 70 69 44  (Kontaktperson)                     Kirsten Ziegler  30 33 83 39
bodilsand@hotmail.com                                                kirstenmarieziegler@gmail.com

Bente Budolfsen  61 45 79 41                                        Conny Brønden  29 25 73 54