Onsdagsmatchen er for alle Brønderslev Golfklubs medlemmer. Turneringen afholdes og arrangeres af sportsudvalget.

Formålet med turneringen er at skabe et konkurrence setup til vores elitespiller som repræsentere klubben på vores divisionshold i danmarksturneringen.

Turneringen er en slagspil turnering i alle rækker og tilmeldingskriterierne for rækkerne er bestemt ud fra hcp. og aldres bestemmelserne i vores elite trupper.

Onsdagsmatchen har fortrinsret til start og flettetider fra kl 16.00 – 16.30. Vi spiller som udgangspunkt 3 bolde men i tilfælde af mange tilmeldte spilles der i 4 bolde. Der opfordres til hurtigt spil for både medspiller og sollys. Turneringsformen kan dog variere i løbet af sæsonen.

Tilmelding kan ske på golfbox senest kl. 10.00 på match dagen. Du kan finde tilmeldingen her

Startlisten ville være tilgængelige mellem 12.00-14.00.

I onsdagsmatchen er det muligt at spille i forskellige rækker og tee steder. Rækkerne er beskrevet her:

Herreeliten

Herrespiller max hcp. 12,0 fra Hvid tee

Herreeliten Gul tee

Herrespiller max hcp. 12,0 fra Gul tee

Dameeliten

Damespiller max. hcp. 15,0 fra Rød tee

Senioreliten

Herrespiller (50+ år) max hcp. 12,0 fra Gul tee

Damespiller (50+ år) max. hcp. 18,0 fra Rød tee

Superveteraneliten

Herrespiller (70+ år) max hcp. 18,0 fra Gul tee

Damespiller (70+ år) max. hcp. 20,0 fra Rød tee

Junior

Junior er meget velkommen til at deltage i turneringen. Junior kan få dispensation til at deltage selv om de ikke opfylder hcp. kriteriet. Kontakt turneringsledelsen for dispensation.

Præmier uddeles til afslutningsfesten i oktober ud fra onsdagsmatchens Order of Merit

I tilfælde af spørgsmål kontakt turneringsledelsen eller et medlem fra Sportsudvalget.