Juleturnering

Efter en dejlig Juleturnering ved min købmand Jerslev kan Julemanden og Nissepigen holde weekend. De synes selv, at de har haft en dejlig dag med mange artige medlemmer, som deltog i turneringen. Klubbens formand Kirsten Juel Jensen havde lavet glögg og bagt dejlige småkager og vores søde madmor i Brønderslev Golfcafé sørgede for at alle kom ind til en fantastisk julefrokost. Der blev spillet 10 hullers texas scramble og resultatet blev: Nr. 1 blev holdet med Kirsten & Børge Ziegler, Cheryl Strike, Svend-Aage Kjeldsen med 31 point Nr. 2 blev Conny & Christian Brønden, Anne Marie & Poul Rasmussen 31 point Nr. 3 blev Glen Goddard, Jens Jørn K. Jensen, Pia Caroline Flindt, Tina Jensen med 30 point Derudover var der gave til bedst juleudklædte herre og dame. Vinderne her blev Finn Stenbryggen, og Lisbeth Goddard Men ikke nok med det, så havde nogle meget artige medlemmer også julepyntet deres golfbags og her vandt Jette Hansen & Mogens Brix Hansen samt Glen Goddard. God weekend til jer alle.