Julebrev 2017

By Kent Budolfsen

Kære medlemmer!

Nu nærmer julen sig og årets sidste brev sendes ud.

Det har været et spændende og lærerigt år for mig, men udfordringerne for klubben er interessante at arbejde med, og jeg ser med glæde frem til 2018. Som Mogensen og Kristiansen (TV2 News) ville sige: 2017 har været fantastisk, men jeg er helt sikker på, at 2018 vil blive endnu bedre.

Christian Grande stopper til 1. februar, og Anders Smedstrup Mortensen, der er 2. suppleant tager hans plads i bestyrelsen. Vi glæder os til at arbejde sammen med Anders. Christian fortsætter med arbejde for klubben på forskellige områder, men synes efter 7 år i bestyrelsen, at han har brug for en pause. Tak til Christian for en kæmpe indsats gennem årene.

Taget er næsten færdigt, og det ser rigtig fint ud. Jeg har allerede glemt, hvordan det var før. Og når der er blevet gjort hovedrent i uge 5-6 så bliver der superflot i klubhuset, for der er godt nok megen støv efter den ombygning. Men vi mangler stadig hjælpere i disse 2 uger. Meld jer hos Ulla på info@broenderslevgolfklub.dk

Hjemmeside: Vores nye hjemmeside, der også skulle fungere på mobiltelefonen går i luften 2. januar. Der bliver selvfølgelig nogle små justeringer, men vi glæder os til at få en ny, der også vil blive nemmere at opdatere. Al opdatering eller nye tiltag skal sendes til Ulla pr. mail.

Husk at et medlemskab til Golfringen er en fin julegaveide. Prisen er fortsat kr. 600,00

Jeg vil gerne endnu en gang takke Rikke og Kristian i Golfcafeen for et fantastisk stykke arbejde i år, hvor de har fået virkelig gang i cafeen igen. Tak for jeres søde og servicemindede måde at være på. Det skaber et godt klima i klubhuset.

Tak til Morten for hans initiativer og store arbejde som træner og rådgiver i klubben. Det sætter vi stor pris på.

Tak til Henrik og banepersonalet for den flotte indsats på banen. Den har aldrig været bedre og ’skarpere’. Greenfee spillere roser den. Selv banekonsulenten fra DGU var imponeret over kvaliteten i forhold til det antal banepersonale vi har.

Og så til slut endnu en gang tak til vores blæksprutte på kontoret. Tak Ulla for din hjælpsomhed, dit gode humør og din store arbejdsindsats.

Tak til alle, der har hjulpet klubben gennem året. Rigtig mange yder en lille, stor eller kæmpestor frivillig indsats, uden hvilken der ikke vil være en klub, der hedder Brønderslev Golfklub. Også en stor tak til alle vores sponsorer og samarbejdspartnere. Uden dem ville det være endnu sværere at drive en golfklub.

Så vil jeg ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

På gensyn i 2018

På bestyrelsens vegne