Info fra bestyrelsen

Info vedr. omstrukturering på banen

I 2019 vil der ske en omstrukturering af de ansatte på banen, da Henrik Jensen efter eget ønske vil tilbage på værkstedet og dermed slutte som leder af greenkeeperne den 1. marts 2019.

Stor tak til Henrik for hans indsats gennem mange år som leder af greenkeeperne, men vi har fuld forståelse for hans ønske om en mere afgrænset stilling. Vi vil fortsat se ham på banen og på værkstedet som ansvarlig for maskinparken.

Det betyder, at vi vil slå en stilling op som Chefgreenkeeper med tiltrædelse 1. marts eller straks derefter. Vi venter dog gerne på den rette person.

Ny forpagter

Så skriver kalenderen 2019, hvilket betyder at Thomas Sletten har overtaget forpagtningen i Golfcaféen. Som tidligere skrevet ud til jer medlemmer, så bliver det Thomas’ søster Lotte Sletten, som kommer til at være den daglige leder af Golfcaféen. Lotte har allerede fået et fantastisk godt ry i byen for levering af god mad sammen med Thomas, så vi ser frem til at stifte bekendtskab med Lottes retter.

Samtidig vil vi gerne sige stor tak til Kristian og Rikke, som har valgt at søge nye udfordringer. Det har været en stor fornøjelse at lære jer at kende og vi kommer jo til at se jer i klubben, da Kristian allerede spiller og Rikke skal i gang i denne sæson.

På bestyrelsens vegne

Kirsten Juel Jensen