Indbydelse til Herredag 2017

Spilledag: Hver torsdag fra kl. 14.00 – 16.00. Der vil være starter frem til kl. 15.00 som sammensætter holdene.

Efter hver match er der hyggelig sammenkomst med spisning (Menu og pris på Herredagens hjemmeside.)

Pris for sæson kr. 500.00

Deltagere: Alle medlemmer af Brønderslev Golfklub der fylder 25 år i år og med spilhcp. på 36 eller der under.

Som noget nyt indfører Herredagen 9-huls turnering for de som ikke kan nå frem til normal starttid i Herredagen.
Herredagen har reserveret starttider, så man kan starte mellem kl. 16.50 og kl. 17.00 og spille 9 huller.
Man ringer blot til starteren senest inden kl. 15.00 på spilledagen, tlf. 4183 2554/2012 4333 som så derefter sammensætter op til 4 mand pr. bold.

Man deltager så ikke i dagens match, men man deltager i de gennemgående konkurrencer undtagen ’Put på runden’.
Hvis der er mere end 3 deltagere i 9-huls matchen, er der også præmier til denne match.
Herefter kan man selvfølgelig deltage i sammenkomst og spisning efter match.

Der vil også være flere andre spændende tiltag som vil blive indført i år. Mere info herom på spilledagene.

Mød derfor op på alle torsdage fra den 30. marts 2017 eller henvend dig til et bestyrelsesmedlem hvis du er interesseret. Se på www.herredagen.dk /info.

Vi glæder os til at se jer alle.
Herredagens bestyrelse.