Hotel Phønix Brønderslev Junior Open

Vi har i dag afholdt Hotel Phønix Brønderslev Junior Open, som er en turnering der spilles over 36 huller.

Vi må sige, at de 65 unge spillere, som kom fra 25 forskellige klubber her i Danmark heraf en del fra Sjælland, har fået deres sag for med den vind, som vejrguderne bestemte sig for i dag. Efter 36 huller var alle spillere godt forblæste men alligevel ved utrolig godt mod og højt humør.

Vores greenkeeperteam havde sat banen fantastisk op og vores greens rullede faktisk 10,5, hvilket er rigtig godt.

De første spillere startede ud kl. 08.00 om morgenen og eftermiddagsrunden blev startet kl. 13.00.

Der var også spænding om 1. pladsen for pigerne, idet de skulle ud i omspil på hullet blå 9.

Resultat blev

Pigerækken

Nr. 1 Mette Linkhusen – Sæby Gk 157 slag

Nr. 2 Emilia Trend Poulsen – Aalborg Gk 157 slag

Nettopræmie blev vundet af Emilia Trend Poulsen

Drengerækken

Nr. 1 Jonas Thybo – Viborg Gk med 152 slag

Nr. 2 Kristian Hjort Bressum – Randers Gk med 155 slag

Nr. 3 Steffen Østergaard – Aabybro Gk med 156 slag

Nr. 4 Emil Panum Kjeldsen – Fredensborg Gk med 157 slag

Nr. 5 Oscar Reventlow-Mourier – Viborg Gk med 159 slag – bedst på sidste 9 huller

Nr. 6 Thomas Gunder Larsen – Aabybro Gk med 159 slag

Nr. 7 Nikolaj Lange Andersen – Viborg Gk med 160 slag

Nettopræmie blev vundet af Steffen Østergaard – Aabybro Gk.

I takketalerne have både Mette Linkhusen og Jonas Thybo rosende omtale til vores klub – både bane og golfcafe samt alle de frivillige

Stor tak til hovedsponsor Hotel Phønix Brønderslev.