Golfens Dag – i Brønderslev Golfklub

Åbent Hus arrangementet – Golfens Dag – blev afholdt i weekenden 13. og 14. april.

Resultatet af de 2 dages “åbent hus” var at vi fik 5 nye prøvemedlemmer, og en emneliste på ca. 20. Måske ikke hvad vi havde håbet på, men et godt resultat set i forhold til det samlede antal besøgende.

En stor tak til de 15 medlemmer som deltog i arrangementet som hjælpere – de havde afstat hele weekenden – og sørgede for at alle besøgende fik en god oplevelse.

Kære medlemmer – husk nu at det er jer der kan gøre en forskel – den bedste måde at skaffe nye medlemmer på er jeres indsats. Det der skal til er blot at I tænker på klubben når I er sammen med naboer,  venner og familie. Inviter dem ud på vor bane – en tur på den hvide sløjfe koster ikke mere end så meget andet, og vi ved af erfaring at mange gæster bliver grebet af golfen når de først har prøvet det. – Husk at et medlem af klubben kan tage en gæst med til halv greenfee – dette gælder også den hvide sløjfe – altså kun kr. 75,00 mod normalt kr. 150,00 – for en hel dag. Lad det blive en helt naturlig ting – måske også når familien samles her i sommer.

Udvalget vil selvfølgelig vurdere resultatet og søge nye veje for at “lokke” gæster ud til vort smukke anlæg. Har I gode ideer og forslag hører vi gerne fra jer – for flere medlemmer sikrer klubbens økonomi og forbedring af både bane og omgivelser.

Kommunikationsudvalget/Brønderslev Golfklub.