Anlægget på Brønderslev Golfklub består af 27 huller og 9 hullers pay-and-play

Søger du efter golf Danmark, eller golf i Nordjylland, golf Brønderslev, golf Blokhus eller bare billig golf m.v. på de bedste baner i Nordjylland, så kontakt Brønderslev Golfklub og hør om billig golf medlemskab eller blot billig greenfee. I Nordjylland er der mange skønne golfbaneanlæg – du kan fx søge på golf Brønderslev, golf Dronninglund, golf Blokhus, golf Hjørring, golf Løkken, hvor Brønderslev Golfklub har de bedste baner i Nordjylland med golf pay and play til gode golf priser.

Brønderslev Golfklub har også en professionel golf proshop, som også er et besøg værd i forbindelse med et besøg på det flotte baneanlæg hos Brønderslev Golfklub. Brønderslev Golfklubs professionelle golf proshop har diverse golfudstyr, som passer den enkelte golfspiller.

I Nordjylland kan du booke et golf weekend ophold eller en golfferie, hvor du kan spille billig golf hos Brønderslev Golfklub. Du kan bo på skønne hoteller, i dejlige ferielejligheder eller camping tæt på Brønderslev Golfklub. Din golfferie kan du kombinere med ture ud til naturen, seværdigheder eller shopping i det nordjyske område og områdets byer – såsom Brønderslev, Hjørring, Blokhus, Løkken, Hirtshals m.m. Du kan tage på udflugter, hvor du kan nyde den friske nordjyske luft med nogle gange stærk vind – også når du ikke spiller golf. Det kan være rart at blive luftet godt igennem af den rene nordjyske luft.

På byture i de nordjyske byer er det også en oplevelse at gæste de nordjyske restauranter og caféer, hvor du får serveret fristelser til dine smagsløg. Man bliver ofte ekstra sulten af golfspil og udflugter i den friske nordjyske luft, så golf og dejlige besøg på spisesteder er en perfekt kombination i din golfferie.

Mange skønne golfbaneanlæg

De bedste baner i Nordjylland skuffer dig ikke, for golfbaneanlæggene ligger i den skønne nordjyske natur med kyststrækninger, kuperet terræn inde midt i Nordjylland samt golfbaneanlæg i byerne. Golf kan kombineres med andre ferieaktiviteter, herunder også besøg på de smukke strande langs vestkysten og østkysten.

Med golfspil på de bedste baner i Nordjylland hos Brønderslev Golfklub kan du afprøve Nordjyllands andre golfbaneanlæg, da de nordjyske golfbaner ikke ligger så langt fra hinanden. De forskellige baner er forskellige på grund af den forskelligartede nordjyske natur med kystbaner og parklignende baner m.m. Desuden er der golf Pay and Play baneanlæg, som muliggør golf mod betaling uden klubmedlemskab og DGU kort.