Generel information til medlemmer & gæster mht til Coronavirus

Kære medlem / gæster

Fra Brønderslev Golfklubs side bakker vi op om de krav og anbefalinger, der kommer fra myndighederne i denne usædvanlige situation.

Derfor udsættes klubbens aktiviteter – Oprydningsdag den 28/3 og Åbningsturnering v/proshoppen den 29/3 indtil videre. Begynderweekenden som skulle være afholdt den kommende weekend er flyttet til den 24/4 -26/4.

DGI opfordrer alle idrætsforeninger til at aflyse aktiviteter foreløbig – Det gælder både indendørs og udendørs aktiviteter.

Da der er tale om aktiviteter, så er det selvfølgelig op til hvert enkelt medlem om man vil spille en runde på hvid sløjfe, som er det eneste der er åbent pt.

Vi holder os løbende opdateret om situationen og vender tilbage med en ny dato for afvikling, når der er kommet kontrol over situationen.

Læs generel information fra Dansk Golf Union her

Ulla Gade – forretningsfører