Brønderslev golfklub Golfophold

Vil du gerne bestille et hyggeligt golfophold / golfferie og golf weekendophold med billig golf på en af de bedste baner i Jylland, så kontakt Brønderslev Golfklub.

Når du bestiller golfophold eller golfweekend med billig golf hos Brønderslev Golfklub, kan du bo nær golfklubben på skønne hoteller eller andre overnatningsmuligheder. Når du vil holde en pause fra golfspillet, kan du fra din overnatningsmulighed køre ud i skønne Nordjylland til fx stranden eller tage på ture til nordjyske byer eller seværdigheder.

Der er mange muligheder – både overnatningsmuligheder og spændende udflugter til hyggelige nordjyske byer. Fra Brønderslev er der bare omtrent 25 km til Aalborg via motorvejen. I de nordjyske byer kan du fx hygge dig med forskellig shopping, diverse seværdigheder såsom fx muséer, eller du kan nyde de nordjyske strande ved Vesterhavet eller det mere børnevenlige strandmiljø på østkysten ved fx Øster Hurup, hvis det er godt vejr.

Der er mange muligheder for golfophold

Du kan blandt andet vælge at bo på dejlige Hotel Phønix i Brønderslev, hvorfra du kan køre ud til spændende golfoplevelser hos Brønderslev Golfklub fra Hotel Phønix Brønderslev som overnatningssted. Hos Hotel Phønix kan du købe flere konkurrencedygtige golfpakker samt flere lokale aftaler om billig greenfee med de nærliggende golfbaner i Nordjylland. Det kan nemlig godt betale sig for dig at bestille et golfophold hos fx Hotel Phønix i Brønderslev. Din golfferie eller dit golfophold kan du booke on-line, eller du kan ringe til Hotel Phønix i Brønderslev pr. tlf. +45 9882 0100.

På “Golf box” har du mulighed for selv at reservere din tid, og du vil få udleveret din greenfee billet i receptionen på Hotel Phønix i Brønderslev. Hvis du har mulighed for at bestille i god tid før ankomsten, vil det være det bedste, og vil du gerne spille, inden du tjekker ind på hotellet, kan du gerne få sendt din billig greenfee billet med posten.