Frivillighedsturnering

Efter en hel sæson hvor alle vores frivillige har hjulpet Brønderslev Golfklub, så skal de forkæles med en frivillighedsturnering og det var netop i dag søndag den 29. september 2019. Og sikke en dejlig dag, hvor vejrguderne lavede det perfekte golfvejr.

Alle var i højt humør og flere nævnte, at det var dejligt at Søren Krog Jensen og Christian Grande var rundt med både bitter, chokolade, øl/vand og bananer. ?

Der var også stor begejstring over de flotte vinpræmier fra Brdr. Hosbond – Der var mange der skulle hjem og nyde et glas vin – tusinde tak til Brdr. Hosbond for de flotte præmier.

Udover den almindelige stableford, blev der også konkurreret i nærmest flaget på blå 5 og gul 7 samt mest lige drive på gul 9.
Yderligere fik hvert hold også en farvet bold med, som spillerne på skift skal spille et hul med, i stedet for deres egen bold. Bolden skal spilles alle 18 huller eller indtil den mistes. De hold som har bolden med i klubhuset efter runden deltog i lodtrækning om præmie.

Inden præmieoverrækkelsen fik deltagerne forkælet med utrolig dejlig og lækker mad fra Brønderslev Golfcafe.

Resultat af turneringen var:

Holdpræmie med farvet bold:

Michael Johansen, Kirsten Juel Jensen, Inge Hedegaard, Arne Budolfsen

A-rækken:

Nr. 1 Emil Losange – 36 point
Nr. 2 Kenneth Emil Møller – 35 point – bedst på sidste 9
Nr. 3 Kirsten Juel Jensen – 35 point
Nr. 4 Svend Dissing – 34 point

B-rækken:

Nr. 1 Jens Koudal Frederiksen – 36 point
Nr. 2 Vibeke Christiansen – 33 point
Nr. 3 Ole Bøgh Johansen – 32 point
Nr. 4 Kirsten Thomsen – 31 point – bedst på sidste 9
Nr. 5 Bente Budolfsen – 31 point

C-rækken

Nr. 1 Jette Hansen – 27 point

9 hullers rækken:

Nr. 1 Tina Jensen

Nærmest flag på blå 5 blev Carsten Pølund med 4,58 m

Nærmest flag på gul 7 blev Mette Højgaard Lundin med 4,52 m

Mest lige drive på gul 9 for herrer blev Christian Toft med 0,33 m

Mest lige drive på gul 9 for damer blev Elin Pedersen med 2,79 m.

Inden alle gik hjem takkede klubbens formand Kirsten Juel Jensen alle de frivillige, som gør en kæmpe indsats for Brønderslev Golfklub – Uden alle de frivilliges hjælp kan vi slet ikke drive klubben, så stor stor tak til jer alle. Så skulle der gå nogle medlemmer, som ønsker at yde lidt frivilligt for klubben, så kontakt endelig Ulla på kontoret, for vi har masser af opgaver som kan være med til at gøre Brønderslev Golfklub endnu bedre og endnu sjovere? HUSK JO FLERE JO SJOVERE JO BEDRE