FOTOKONKURRENCE

Kære medlem af Brønderslev Golfklub!

Vi mangler gode fotos af både vor bane og vort klubhus – gerne taget på de forskellige årstider, og meget gerne både taget tidlig om morgenen , midt på dagen og med aftenstemning. Billederne må gerne vise banen kombineret med lidt af den skønne natur. Vi er ikke interesseret i fotos af medlemmer på terrassen som eksempel.

Send dine fotos løbende til Ulla gade på: info(at)broenderslevgolfklub.dk, med angivelse af afsender og medlemsnummer
– så trækker vi lod om det bedste foto hver måned frem til nytår – og vi starter i marts måned.

Præmien er et gavekort til cafeen på kr. 200,00 – hver måned. Vinderen offentliggøres på hjemmesiden, og rettighederne til at anvende de fremsendte fotos tilhører Brønderslev Golfklub, som vil bruge dem til annoncering, hjemmesiden, facebook og brochurer.

På forhånd tak for din hjælp.

Kommunikationsudvalget/Brønderslev Golfklub/februar 2015