Dagens skriv

Kære medlemmer

Vi har i dag vigtigt nyt fra vores chefgreenkeeper og opdatering vedrørende Corona restriktioner.

Vanding på banen:

Vi har nu haft tørvejr i en længere periode og det er vi naturligvis glade for, når vi skal spille golf.

Det betyder dog også at banen er lidt tør og har brug for vanding for at græsset kan gro.

Sprinklere ved greens vil derfor starte kl. 20:00 hver dag, således greens er klar til greenkeepernes arbejde næste morgen.

I løbet af dagtimerne, vil I også kunne opleve at forgreens bliver vandet.

Corona opdatering:

Med erfaringerne fra de seneste par dage, har vi valgt at fjerne nogle af vores restriktioner.
Fra fredag den 24. april gælder følgende:

• Ingen tidsbestilling på pay & play Spar V hvid sløjfe. Man går som tidligere blot ud, når det er ledigt.
  • Ingen tidsbestilling på driving rangen. Der er 8 måtter der kan benyttes samt hjørnet, hvor der slås fra græs.

HUSK dog på at samlingsforbudet på max 10 personer stadig er gældende.

Yderligere er der kommet nye anbefalinger fra DGU, som åbner mulighed for afvikling af klubber i klubben og turnerings aktiviteter, hvis det arrangeres så det overholder myndighedernes anbefalinger vedr. hygiejne og ikke medfører forsamlinger på mere end 10 personer.

Vi starter derfor dialoger med turneringsudvalg og klubber i klubben, for at finde ud af om det er muligt at påbegynde aktiviteterne under alternative former. Dette vil I høre nærmere om.