Corona medlemsorientering 2020-04-02

Kære medlemmer

I går blev der sendt mail ud om at der åbnes for medlemmer af Brønderslev Golfklub i private 2 bolde.

Vi har desværre allerede hørt, at nogen medlemmer tror, at man blot kan dukke op og så gå ud på en ledig tid. Vi vil gerne gøre opmærksom på, at det MÅ man ikke. Tider SKAL bestilles hjemmefra.

Golfshoppen:

Morten og Jonas havde netop fået alle nye varer hjem til 2020, nærmest dagen før Corona-lukningen kom.  Så idet shoppen nu har lidt åbent, håber vi meget, at I vil støtte lokalt i stedet for nethandel.

Åbningstider i shoppen de næste 2 uger er:

Tirsdag fra 10 – 15

Fredag fra 10 – 15

Lørdag fra 10 – 15

Søndag fra 10 – 15

Følgende regler gælder i shoppen:

• Kun adgang gennem fordøren til shoppen, da klubhus er aflåst.
  • Kun adgang i shoppen for 2 personer ad gangen
  • Afsprit hænder og hold afstand på min. 2 meter

Lige nu er der 20% rabat på skift af grip ved køb af minimum 10 stk. Skriv til post@mortenhedegaard.dk hvis du er interesseret.

Morten Hedegaard laver også nogle helt fantastiske træningsvideoer – Se dem her https://www.facebook.com/hedegaardgolf/

Golfcafé / Slettens Køkken

Vores Golfcafé har jo påbud om at være lukket og derfor kan vi måske friste med at hjælpe vores forpagter Slettens Køkken med Take Away. Der er dejlige fredagstilbud.

Fredags tilbud

Gælder kun fredag og skal bestilles inden kl. 14:00 og afhentes mellem 16:00-17:30.

Wienerschnitzel af kalvekød med tilbehør.

Man varmer selv schnitzlerne færdig.

Kr. 85,- (normal pris er 108,-)

Store flotte stjerneskud

Med 2 stegte 1 hvidvins dampet rødspættefilet med Læsørejer og røget laks.

Kr. 85,- (normal pris er 100)

Der kan også bestilles lækker tapas i 2 pers. Bakker kr. 115,- pr. pers.

Der kan bestilles på telefon 51 68 47 63?

Følg evt. med her https://www.facebook.com/www.slettens.dk/

Kan I nu passe godt på jer selv ?

Hvis I har spørgsmål, så er I velkommen til at ringe til kontoret på 98 82 32 81. Telefonen er åben 24/7 lige for tiden.

Ulla Gade

Forretningsfører