Brønderslev Golfklub har afholdt den traditionelle pinsemorgen match

Brønderslev Golfklub har afholdt den traditionelle pinsemorgen match, der var 32 glade spillere fra morgenstunden.

Vi slog ud kl. 7.00 og spillede alle 18 huller i strålende vejr, der var virkelig varmt fra morgenstunden.

Da spillerne kom ind, ventede der er stor lækker morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet kunne begære.

I dagens match var der indlagt en holdmatch, hvilket betyder at det var de 3 bedste score på hver bold der talte. I år behøvede spillerne ikke at holde styr på deres holdscore, da vi i Golfbox har fået et modul der gør at den selv finder de 3 bedste scores.

1. præmien i holdspil gik til: Ove Vestergaard, Helge Kjær, Ole Sørensen og Peer Christensen med 111 point
  2. præmien i holdspil gik til: Kenneth Emil Møller, Lars Hahn Rasmussen, Jesper Fredriksen og Jesper Rosbach med 110 point.

1. præmie i A rækken gik til: Peter Christiansen med 37 point
  2. præmie i A rækken gik til: Poul Wagner med 34 point