Brønderslev golfklub Golfophold

Når du kommer og nyder et spil billig golf hos Brønderslev Golf, eller når du bliver medlem af Danmarks billigste golfklub, får du flere fordele sammen med en af de bedste golfbaner i Jylland og Danmarks billigste golf medlemskab. Brønderslev Golfklub gør golf i Danmark til en fornøjelse i Brønderslev Golfklubs naturskønne omgivelser, hvor du kan samle dit sociale liv med venner og forretningsforbindelse på naturlig vis omkring et spil golf. Brønderslev Golf tilbyder dig flere muligheder såsom medlemsfordele med Golfring Nordjylland.

Hos Brønderslev Golfklub tilbyder vi også damedage, seniorklub, fredagsklub m.m., for golf er nemlig en sport for alle, så kom og prøv spillet med et weekendkursus for kr. 995,00. Herefter kan du afgøre, om det er noget for dig. Vi er allerede over 1000 medlemmer. Ring til Ulla på tlf. 9882 3281 og hør nærmere.

Medlemsfordele:

• Medtage en gæst til 1/2 greenfee (man må ikke tage flexmedlemmer med til 1/2 greenfee) på de tre sløjfer samt på hvid sløjfe, som også er Pay & Play bane. Gælder dog ikke, hvis gæst er en junior på hvid sløjfe
  • Søskenderabat
  • 36 velplejede huller, som er beliggende i afvekslende natur med rigt dyreliv
  • Flot og funktionelt klubhus beliggende centralt på banen
  • Fine omklædnings- og badeforhold
  • Veldrevet Golfcafé med god mad og drikke – i sæsonen åben fra tidlig morgen til sen aften. Golfcaféen leverer også mad ud af huset
  • Træningsområder placeret tæt på klubhus
  • Fast tilknyttet PGA pro
  • Velassorteret pro-shop med både golfudstyr og tøj

Hos Brønderslev Golfklub vil vi gerne gøre det nemt for vores gæster at finde os. Hvis du ikke har det store lokalkendskab, kan du anvende nedenstående rutevejledning, så du nemt og hurtigt kan finde os.

Rutevejledning