BESTYRELSE

Sæsonen 2024 er i gang og vi, i bestyrelsen, glæder os helt vildt til den kommende sæson.

Mandag d. 8. april afholdte vi første bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen og vi konstituerede os som følger:

Formand – Thomas Sørensen

Næstformand/baneudvalg – Morten Jensen

Kasserer – Peter Møller

Kommunikation – Oliver Wittrup Mortensen

Service – Majbritt Iversen

Klubhus – Ole Lengsøe

Sponsor – Dorthe Mølgaard Thomsen

Sport – Oliver Wittrup Mortensen

Som nævnt på generalforsamlingen er det indtægterne vi skal arbejde intenst med i år. Sponsorerne får fuld opmærksomhed, derudover arbejder vi med at øge medlemstallet og antallet af greenfee gæster. I år gentager vi vores sommertilbud i juli måned med et virkelig godt tilbud på greenfee.

Vi vælger også at give nye medlemmer et attraktivt tilbud, nemlig muligheden for indmeldelse og betaling af kontingent for 2. halvår, hvor spilleretten gælder fra 15 maj. Det betyder at nye medlemmer kan opnå maksimalt ”1,5 måneds rabat” på kontingent. Vi evaluerer i august og ser om det har givet den ønskede tilvækst. Vi kommer til at markedsføre disse tiltag på de sociale medier i meget nær fremtid.

Arbejdsdagen forløb rigtig godt og vi fik lavet virkelig meget rundt omkring i klubben – tusind tak!  Vi har stadig nogle opgaver, der skal løses. F.eks skal der males i klubhuset. Vi forventer at lave ”miniarbejdsdage”, hvor det er muligt at give klubben en hjælpende hånd med forefaldende opgaver. Vi skal nok sørge for at melde opgaverne ud sammen med forventet antal hænder til opgaven og estimeret tidsforbrug. Vi håber der er nogen derude, der har lyst og mulighed for dette.

HUSK – er der spørgsmål eller gode ideer, så tøv ikke med at tage fat i os, vi er her for det samme. Vi ønsker alle en rigtig god sæson i Brønderslev Golfklub