AON juniorelite landsdelsfinale i Skive

Brønderslev`s Juniorelite hold er nu Jysk/Fynske mestre og er klar til Landsfinale i AON juniorholdturnering i Værløse.

Efter en meget spændende landsdelsfinale i AON juniorholdturnering for juniorelite i Skive, kan Brønderslev`s drenge nu glæde sig til at spille landsfinale i Værløse søndag d. 6 oktober.

Formiddagens modstander var Ikast juniorelite og efter matchen var begge hold lige samt lige i antal vundne huller . Herefter skulle der udvælges 1 spiller fra hver hold som skulle i omspil på hul 18.

Det svære valg faldt på Malthe Tandrup Laustsen fra Brønderslev og Oskar N. Ambrosius fra Ikast. Her kunne Malthe lukke matchen med at vinde omspillet med en flot birdie.

Eftermiddagens modstander var Esbjerg og det var utrolig tæt kamp mellem disse hold. Mathcen endte 4 – 4 , men her kunne Brønderslev udråbes som vinder med flest vundne huller ( ups).

2013 AON Juniorelite landsdelsfinale i Skive

På billedet ses de nykårne Jyske/Fynske mestre som består af følgende
spillere: Jon Højgaard Lundin , Malthe T. Laustsen, Oliver W. Mortensen og Tobias Krog Dalsgaard

Mette H. Lundin