Andeturnering i Brønderslev Golfklub

Regnen dryssede stille ned over Brønderslev Golfklub, da der søndag den 3. november skulle afvikles den årlige Andeturnering. 58 deltagere havde trodset den triste vejr og var mødt frem, i håbet om at kunne vende hjem and og rødvin, som Sparekassen Vendsyssel sponsorer som præmier.

Trods vejret, var humøret rimeligt højt, for som der blev talt om – “ så blæser det hvert fald ikke”. Men som matchen skred frem, blev regnen kraftigere og vinden tog til, så det til sidst ikke rigtigt var golfvejr.

Det var derfor også både kolde og våde deltagere, som efter matchen kunne lune sig med varm suppe i klubhuset, som klubben traditionelt er vært for ved turneringen.
Dagens turnering blev spillet i formatet Hallington på blå-gul bane, og trods det ikke så golfvenlige vejr, blev det dog til fine scores.

Resultatet af turneringen blev:
Herre A-række
1. Mads Frederiksen 70 point
2. Lars Larsen 67 –
3. Jonas Møiniche Dahl Jensen 67 –
Herre B-række
1. John Poulsen 65 point
2. Mogens Brix Hansen 63 –
3. Henrik C. Rasmussen 63 –
Dame række
1. Elin Brøndum Rask 67 point
2. Mette Højgaard Lundin 62 –
3. Hanne Thomasen 62 –

Stort tillykke til vinderne og stor tak til Sparekassen Vendsyssel for sponsorering af præmier til turneringen.