Aldersbestemte Klubmesterskaber 2016

De 59 deltagere i årets Aldersbestemte Klubmesterskaber kunne nærmest ikke ønske sig et mere perfekt golfvejr, end det der var i den netop overstået weekend. Sol, ingen vind og omkring 20 grader, hvilket var medvirkende til at der blev lavet rigtig flotte scores.

Resultaterne blev følgende:

Junior Piger:  1. Mathilde Tandrup Laustsen
Junior Drenge:  1. Simon Bredal Christensen   2. Jonas Thygaard Laursen  3. Mikkel Mariegaard
Midage Damer: 1. Mia Nielsen
Midager Herre:  1. Morten Hedegaard  2. Mads Hedegaard  3. Jan Feldborg
Senior Damer:  1. Hanne Kristensen  2. Gitte Rune  3. Majbritt Iversen
Senior Herrer:  1. Jesper Frederiksen  2. Henrik Gadeberg  3. Peter Christiansen
Veteran Damer:  1. Berit Skovgaard  2. Else Lange Christiansen  3. Britta Jensen
Veteran Herrer:  1. Georg Boni  2. Morten Knudsen  3. Flemming Sørensen
Super-Veteran Damer:  1. Dorthe Tolstrup Simonsen
Super-Veteran Herrer: 1. Leif Tolstrup Simonsen  2. A. Lykke Larsen  3. Jørgen Sørensen

Fra matchledelsen skal vi opfordre til at flere tilmelder sig, da nogle rækker ”kun” havde en enkelt deltager.

Ulla Pedersen/Niels Dalsgaard