Sponsorturnering

Brønderslev Golfklub har afholdt Supersponsorturnering og der deltog 80 glade sponsorer, som startede med dejlig morgenmad, derefter 18 hullers golf og afslutning med en dejlig frokost i Golfcaféen. Selvom vejrguderne ikke helt var med os, så havde alle et højt humør. Det er en kæmpe hjælp for klubben at have disse sponsorer og mange af dem har været sponsorer i rigtig mange år og der er også kommet flere nye til. Turneringen blev spillet på en sådan måde, at de 3 bedste score var tællende på holdet. Resultatet af turneringen blev: Nr. 1 Staring med Rasmus Nielsen, Michael Tipsmark, Carsten Schunck, Lene Frederiksen med 110 point Nr. 2 Nybolig Brønderslev med Jens Arne og Inge Hedegaard samt Anton og Anna Holm med 106 point Nr. 3 Brønderslev El-teknik med Ole Hansen, Orla Thomsen, Morten Jespersgaard, Kim Gregersen med 104 point. Nr. 4 Industriprint med Claus og Majbritt Iversen samt Flemming Sørensen og Per Kollerup Jensen med 102 point Mest lige drive på Gul 9 vandt Thomas Møller Petersen Klubbens formand sluttede med at takke alle sponsorer for en dejlig dag på golfbanen.