2. generationsturnering

By Kent Budolfsen

Brønderslev golfklub har netop afholdt den traditionelle 2 generationers turnering, som igen i år var sponseret af Nybolig Brønderslev.

I år var der 26 hold tilmeldt, og som tidligere år kan man deltage hvis man har familie der spiller golf, f.eks. forælder/barn/barnebarn/svigerbørn.

Som altid kan spillerne altid finde noget at klage over, i år kunne det ikke være vejret, da der var fin solskin fra morgenstunden, men der var en hård vind fra vest, hvilket gjorde at spillerne skulle tænke sig rigtig godt om.

Så det var måske heldigt at turneringen var flyttet fra rød/blå til blå/gul.

Vinderne blev:

A-rækken (slagspil)

1. Anne Mette Wittrup og Oliver Mortensen (-4)
  2. Jens Arne og Morten Hedegaard (Par)
  3. Johannes og Jakob Badsberg (+7)

B-rækken (stableford)

1. Birgit og Mette Christensen (43 point)
  2. Nicolai Hald og Peter Have
  3. Kirsten og Jan Lange

Præmierne blev overrakt af konsulenten for Nybolig som næsten lovede at de er med næste år igen.

Det er herligt at se at mange af deltagerne er gengangere fra tidligere år. alle vinderne kom i år fra Brønderslev Golfklub, eller har trådt ders barnesko i Brønderslev.

Vi kunne godt tænke os flere deltagere, men mange har sikkert stadig ferie og stranden lokker.

Turneringsudvalget