2. generationsmatch præsenteret af Nybolig

Brønderslev Golfklub har igen haft fornøjelsen af at afholde 2 generationers match som er sponseret af Nybolig Brønderslev.
Vejret var grå og udsigt til regnen gjorde at alle håbede på at den danske sommer måske kunne vise sig.
Det gjorde den også – under præmieoverrækkelsen….

A spillere skulle spille slagspil, og da der var 37 hold tilmeldt, så passede det lige nøjagtig med, at alle A spillere gik ud på den blå sløjfe og alle B spillere, som skulle spille stableford, kunne starte på den gule sløjfe.

I A gruppen vandt: Jakob og Erik Kollerup med 68 slag, sidste nævnte havde noget være på træningsophold.
2. pladsen: Hanne og Mads Emil Kristensen med 72 slag
3. pladsen: Anne Mette Wittrup og Oliver Mortensen med 73 slag.

I B gruppen vandt: Peer Christensen og Peter Aagaard Klode med 35 point
2. pladsen: Jens Regner Sørensen og Nicolai Hald Have med 33 point
3. pladsen: Torbjørn Grossmann og Sebastian Alexander Andersen med 33 point.

I år var det muligt fra junior drenge at spille fra rød tee, det samme gjorde sig gældende for veteran herrer som også havde den mulighed.
Der var 8 spillere der benyttede sig af dette.

Spillerne havde desuden fornøjelsen af de hurtige greens som greenkeeperne har arbejdet på i lang tid for at få så hurtigt som muligt, hvilket kunne ses mange gange når de skulle putte 3. og 4. gang.

Nybolig har næsten lovet at være sponsor igen næste år.